tirsdag 6. april 2010

Brownies


MÅ smakes, nytes og elskes
om man er i Buenos Aires.

De er perfekte; akkurat passe mjuke og saftige og med valnøtter.Var akkurat å kjøpte tre stykker som skal være med til Peru. En skal deles ut til ham jeg endelig møter på flyplassen i Lima i morgen, og den andre er til den svært hjelpsomme og kakeelskende mannen som har planlagt hele turen for oss gjennom Llama Andean Travels (et reisebyrå som anbefales om man tenker å gå inkatrailen til Machu Picchu). Har ihvertfall fått inntrykk av at reisebyråmannen liker kake, for av og til skriver han i mailene "bare vent litt, må bare gå og kjøpe meg ei kake som jeg kan spise mens jeg tenker på det", og når han skulle anbefale ting for oss i Puno, var en av tingene på lista "stedet med byens beste kake" - som selvsagt må sjekkes ut. Den siste er til den største godtemonsen av alle, nemlig undertegnede.


Man finner dem i Palermo på hjørnet der gata Peña
(en parallell til Santa Fe) krysser Sánchez de Bustamante.

Reiser til Peru i morgen, og skal være der i ti dager. Først drar vi til Arequipa en dag, og så til Puno der vi tar turen ut på Titicacasjøen og sivøyene der. Turen avsluttes med å gå inkatrailen i fire dager til Machu Picchu. Får og litt tid til å se oss rundt i Cusco.
Gleder meg!

1 kommentar:

  1. Det skal jeg huske om jeg en vakker dag befinner meg der du er:)

    God tur til Peru!!:) Personlig skal jeg pløye meg igjennom dette semesterets pensum i rekordfart (fra og med i morgen - det skal ikke stå på ambisjonene:) hehe)..

    Ser ut som du koser deg masse, og det må du bare fortsette med!

    Klem, Renate

    SvarSlett