fredag 18. september 2009

Endelig tilbake



Etter 3 uker med en lånetelefon som har måttet bli plugget i laderen flere ganger om dagen, var det fint å kunne hente denne lille duppeditten på posten i dag tidlig. Reperasjonen var vellykket, og nå kan jeg igjen ta telefonen uten å måtte grave fram handsfreen fra veska, floke den opp og koble den til først (rakk jo aldri alt det før den andre personen hadde lagt på uansett...). I følge lappen som var klistret på mobilskjermen, er den visst glad for å komme "hjem" igjen og kunne være med meg på tur til Rondane i helga også - morsomt.

Gleder meg forresten veldig til turen i helga. Fikk endelig planlagt litt i går da Ø og jeg var barnevakt for de to små, søte onkelungene hans i noen timer på kvelden. Så etter skole / jobb i dag setter Siri, Turid, Øystein og jeg oss i bilen med kurs mot Rondvassbu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar