tirsdag 25. januar 2011

Snowboardlue



Av og til kommer man på en ting man har lyst å prøve å gjøre, 
blir veldig ivrig og vil helst få det til så raskt som mulig. 
Slik var det da jeg kom på at jeg skulle forsøke å hekle ei snowboardlue til en bror. 
Fargene er ment å matche fargene på det nye snowboardet hans. 

Etter å ha kjøpt mykt alpakkaullgarn og et enkelt heklaluemønster 
som viste seg å ikke passe i lag,
 forsøkte jeg å lage et heklemønster av et bilde av en snowboardlogo som jeg så på internett. 
Figuren skal vise en person på et snowboard, 
men mønsteret mitt kan nok trenge noen justeringer.

I dag kommer forhåpentligvis dommen over lua som ble sendt i posten sørover i går før skolen.
Neste lueprosjekt blir kanskje til meg selv, om ikke noe annet dukker opp i mellomtida.
Det var kjekt å hekle!

Etter mange dager med regn, skinner sola endelig i dag og minusgradene er tilbake!
I matpakka frister et sjokoladekakestykke som var igjen
 etter en trivelig kake-, strikke- og skravlekveld i går.
En intens prosjektperiode på skolen nærmer seg slutten,
og i kveld venter Mr. Depp i en dramathriller, som har fått blandede kritikker, på kinolerretet.

Studentliv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar