torsdag 2. desember 2010

"Home for Christmas"

Maria Mena har i år kommet ut med en julesang med navnet "Home for Christmas". Den nydelige og litt såre sangen er tittelsporet til en norsk film med samme navn.


Filmen "Hjem til jul" er blitt sammenlignet med julefavoritten "Love actually", og jeg gleder meg virkelig til å se den når juleferien kommer.

Birger Vestmo i Filmpolitiet på P3 sa i sin omtale at filmen ikke var om nostalgisk julehygge, men om drømmer om den. Selv om han bare ga filmen en 4'er, garanterte han at man forlater kinosalen med et lunt smil.

Jeg har som sagt ikke sett filmen enda, men er ganske sikker på at den kan være et fint avbrekk nå i julemåneden på samme måte som Maria Menas vakre sang!


2 kommentarer:

  1. Jaaa, den sangen er såå fin:) Er på julelista mi på Spotify ja;)

    Og du må bare glede deg til å se filmen, jeg likte den kjempegodt, og siden du er fan av Love Actually tror jeg nok den vil falle i smak hos deg også:)

    Lykke til på eksamener fremover også btw!

    SvarSlett
  2. Jippi, så bra! :) Æ glede mæ!
    Takktakk! Snaaart juleferie. Hvordan går det med oppgava og tørking av leiligheten? Full fart på jobb i adventstida?

    Ha en finfin julemåned! :)

    SvarSlett