mandag 29. november 2010

Varme føtter

Endelig varme føtter i vinterkulden! Nikesko og andre sommersko ble litt kaldt i lengden selv med x-antall ullsokker nedi.

Da har vist seg å være vanskelig å finne støvletter som er akkurat slik som jeg vil ha dem, endte jeg opp med et par skoletter fra Merrell i stedet. De har god såle som ikke er glatt, varmt for og en liten "pels"kant som gjør dem ekstra vinteraktig. I tillegg er de vanntette og i ekte skinn - dvs. tåler alt den trønderske vinteren har å by på. Finnes i fargene svart og mørkebrun (MYE mørkere enn på de på bildet under og har svart gummisåle i stedet for beige). Både Skoringen og Eurosko har dem.

5 kommentarer:

  1. Hei, jeg kjøpte disse i dag, men når jeg kom hjem ser jeg at tunga er åpen langt nedover på sidene. Jeg vil ikke ha snø som smelter rundt anklene! Har du prøvd rukket å teste de i snø?
    De er veldig deilige, så jeg håper jeg kan bruke de ute og leke i snøen med ungene. :)

    SvarSlett
  2. Ikke testet dem veldig mye, men har funket bra til nå når jeg har vært i snøen. Regner med det går bra så lenge man snører godt igjen og husker å impregnere dem med jevne mellomrom. De er ihvertfall kjempegode! :)

    SvarSlett
  3. Takk for svaret! Ja, det er gode, har veldig lyst til å beholde dem.. Regner med de holdt deg varm i -16 også?

    Koselig blogg du har! :-D

    SvarSlett
  4. Har alltid ullsokker (tynne) nedi, og har ikke frosset enda :)

    SvarSlett