onsdag 7. juli 2010

Jeg vil ha...


... en liten hund *voff-voff-voff*.

Et nytt anfall av "hundelyst" har dukket opp de siste ukene og bildet over (fra finn.no) viser et utmerket eksemplar av et lite nøste som jeg gjerne skulle hatt. Den søte tassen er ei blanding av Gordon setter, Irsk terrier og Pointer. Egentlig er Gordon setter en veldig fin hund også; egnet til friluftsliv og med godt lynne, men om man får tak i ei blanding blir det mer spennende å se hvordan dyret faktisk blir som voksent, og man kan få en helt unik liten turvenn.

Alternativ to:


Gordon setter

Men man bør vel bli litt mer voksen, ansvarlig og fastboende før man skaffer seg noe sånt, så spørs om jeg må vente noen år til før jeg får meg en søt og alltid like ivrig og masete tur- og treningskamerat.


1 kommentar:

  1. Hehe, ej stille mej generelt sett negativ til hunda, men den på det øverste bilde ligna mistenkelig på div. hundevalpevenna du fikk dej i en øde strandby i Uruguay! ;)
    -Anne K-

    SvarSlett